Zapowiedziana w czerwcu 2019 roku gra It Takes Two od autorów kooperacyjnego A Way Out została ukończona. Informacją o osiągnięciu tzw. „złotego” statusu podzielił się Josef Fares, założyciel studia Hazelight, na swoim profilu na Twitterze. Tym samym mamy wręcz pewność, że premiera kooperacyjnej platformówki, która została ustalona na 26 marca 2021 roku, odbędzie się zgodnie z planem, choć przykład Cyberpunka 2077 pokazuje, że nie ma rzeczy niemożliwych.
It Takes Two, które będzie zwariowaną zręcznościówką nastawioną na kooperację (dla dwojga graczy), zaoferuje bardziej zróżnicowaną i dłuższą rozgrywkę niż poprzednia produkcja niezależnego studia
Hazelight. Według Josefa Faresa przejście gry powinno zająć ok. 14-15 godzin i być wypełnione licznymi minigierkami (ok. 25 rodzajów), aktywnościami pobocznymi i sekretami. Zabraknie w niej z kolei znajdziek nielubianych przez wspomnianego producenta, który na łamach serwisu
Game Informer użył mocnych słów dotyczących znudzenia zawartością nadchodzącego tytułu:
Jest jedna rzecz, którą mogę zagwarantować wraz z It Takes Two. To niemożliwe, by mieć dość tej gry, i możesz mnie zacytować. Dam dosłownie 1000 dolarów każdemu, kto powie „Och, jestem znudzony tą grą, bo już mnie nie zaskakuje”. 1000 dolarów – gwarantuję! Dam tyle każdemu, kto się zmęczy grą. Muszą być jednak uczciwi.
Podobnie jak w przypadku poprzedniego projektu studia
Hazelight, tak i tym razem gra zostanie wydana przez firmę
Electronic Arts w ramach serii EA Originals. It Takes Two zmierza na PC (Origin i Steam) oraz konsole PlayStation 4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S i będzie dostępne w polskiej kinowej wersji językowej (napisy). Wzorem
A Way Out do wspólnej rozgrywki kooperacyjnej przez sieć nie będzie wymagana druga kopia gry.
Źródło:
"qjin" - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2021-02-17 19:08:57
|
|